MyFlorist & Porta Nova promotional materials with Red Naomi roses dutchPorta Nova en het platform MyFlorist.com creëren unieke en inspirerende promotiematerialen, die bloemisten kunnen gebruiken op diverse online platforms om zo bestaande en potentiële klanten te bereiken. Volgens Erko Feigl van MyFlorist zal deze samenwerking duidelijk maken dat een prachtige bloemenzaak schitterende bloemen nodig heeft. ‘Goede materialen voor goede bloemisten, om goed geld te verdienen!’

Hiernaast een voorbeeld van een Red Naomi Allerheiligen poster .

De promotiematerialen met Porta Nova Red Naomi rozen zijn verkrijgbaar voor bloemisten, zodat ze gebruikt kunnen worden op hun websites, sociale media en als posters.

De gecreëerde bestanden zijn verkrijgbaar via de download knop hieronder en op de websites van MyFlorist. Deze download bevat de posters in zowel hoge als lage resolutie, in het Engels, Nederlands, Duits, Italiaans en Frans. Er zitten ook foto’s en een interview bij over hoe deze creaties zijn gemaakt.

thema-webbutton-610x250px_01

MyFlorist

‘Het oorspronkelijke idee achter MyFlorist was om professionals samen te brengen door hun creaties vast te leggen in unieke afbeeldingen; want de meeste bloemisten hebben wellicht niet de tijd of de middelen om echt goede foto’s te maken. Toen realiseerden we ons dat dit niet altijd nodig is. Dus besloten we om een aantal posters te maken met grappige en opvallende teksten, waardoor MyFlorist erg populair werd onder bloemisten. Nu, twee jaar later, moeten we ons meer richten op samenwerken en netwerken met interessante partners,’ vertelt Erko Feigl.

‘Sommige Duitse bloemisten concentreren zich voornamelijk op prijzen en velen van hen realiseren zich niet dat normale of goedkope bloemen soms heel saai of lelijk zijn,’ licht Feigl toe. ‘Met deze mentaliteit maken bloemisten hun klanten niet bijster enthousiast. Deze samenwerking met Porta Nova zal aantonen dat een prachtige bloemenzaak schitterende bloemen nodig heeft.’

MyFlorist & Porta Nova promotional materials with Red Naomi roses Dutch

Vanaf het begin, wilde MyFlorist professionals samenbrengen door hun creaties vast te leggen in unieke afbeeldingen; want de meeste bloemisten hebben wellicht niet de tijd of de middelen om echt goede foto’s te maken.

‘Toen realiseerden we ons dat dit niet altijd nodig is. Dus besloten we om een aantal posters te maken met grappige en opvallende teksten, waardoor MyFlorist erg populair werd onder bloemisten. Nu, twee jaar later, moeten we ons meer richten op samenwerken en netwerken met interessante partners,’ vertelt Erko. ‘Hierdoor heeft MyFlorist zich ontwikkeld tot een familie van ‘een voor allen en allen voor een’.

In 2017 begint MyFlorist met het geven van trainingen voor bloemisten, onder andere op het gebied van professionele verkoop- en marketingvaardigheden en fotografie.